Havanese Forum banner

4 Legger Shampoo in de aanbieding

435 views 9 replies 4 participants last post by  .85229  
#1 ·
#6 ·
4 Legger heeft momenteel een shampoosale. Ze hebben geweldige producten die gecertificeerd biologisch en vrij van giftstoffen zijn.

Ongeparfumeerde, hypoallergene, gecertificeerde biologische hondenshampoo met aloë
DANK U WEL!! Ik ga dit proberen.

Er was een hypoallergene shampoo die ik vorig jaar in Panama kocht toen ik Enzo daarheen bracht en het lijkt geweldig te zijn. Het heette volgens mij Magic Coat?

Hoe dan ook, Enzo is er dol op en hier zijn de ingrediënten....

Zacht water, kokosgebaseerde reinigers, plantaardige reiniger, verdikkingsmiddel, havermoutextract, aloë vera, conserveermiddel, stabilisator, opacifier.

Laat me eens kijken wat je gepost hebt :)

#7 ·
DANK U WEL!! Ik ga dit proberen.

Er was een hypoallergene shampoo die ik vorig jaar in Panama kocht toen ik Enzo daarheen bracht en het lijkt geweldig te zijn. Ik denk dat het Magic Coat heette?

Hoe dan ook, Enzo is er dol op en hier zijn de ingrediënten....

Zacht water, reinigers op kokosbasis, reinigers op plantaardige basis, verdikkingsmiddel, havermoutextract, aloë vera, conserveermiddel, stabilisator, opacifier.

Laat me eens kijken naar wat je hebt gepost :)
Ik wil je dit niet vertellen, maar de ingrediëntenlijst zegt ons echt niets. Wat is bijvoorbeeld een reiniger op kokosbasis of een reiniger op plantaardige basis? Geen van de ingrediënten specificeert wat het daadwerkelijke ingrediënt is, behalve aloë vera, dat heel ver onderaan de lijst staat. Het conserveermiddel is bijzonder eng omdat het ons niet vertelt welk conserveermiddel is gebruikt.

Four Legger heeft een shampoo-ingrediëntendatabase waar je ingrediënten kunt opzoeken wat betreft toxiciteit, maar de ingrediënten in je shampoo zijn zo vaag dat je ze niet kunt opzoeken. Klinkt alsof Ernzo een nieuwe, niet-giftige shampoo nodig heeft!

Ingrediënten A