Havanese Forum banner

Allemaal hondenvoer v. Kleine batch v. Dr. Harvey's groente in de kom

3.9K views 45 replies 12 participants last post by  CBL_WV  
#1 ·
Ik begon mijn hond Dr. Harvey's veg to bowl te voeren, waarvoor 8 oz eiwit per dag nodig is, samen met de mix. Ik gebruikte voornamelijk gehakt kalkoen of gehakt rundvlees. Mijn hond stopte met eten na maandenlang goed te hebben gedaan. Ik zette haar toen over op small batch gevriesdroogde rauwe rundvleessmaak. Ik ontdekte dat $140 per maand een beetje veel is voor mijn portemonnee. 5 patties per dag. Ze zit er nu ongeveer 3 maanden op en verveelt zich ermee en eet vrijwel één maaltijd per dag 's avonds omdat ze honger heeft. Ik probeer nu rauwe kalkoen All Provide en zal het zelf zachtjes koken in plaats van het zachtjes gekookt te kopen. Het vereist 4 oz per dag in hun richtlijnen voor een hond van 13 lb en Dr. Harvey's vereist 8 oz per dag. Dat is een heel groot verschil. Suggesties voor een goede gevriesdroogde rauwe voeding die de bank niet breekt?

#2 ·
De voedingsrichtlijnen zijn slechts dat, en de hoeveelheid voedsel die uw specifieke hond nodig heeft, kan verschillen. Als u echt geld wilt besparen en een goed dieet wilt voeren, kunt u zelfgemaakt voer geven. Of u kunt kiezen voor enkele van de minder bekende bedrijven zoals My Pet Carnivore of Hare Today, die naar mijn mening uitstekende producten hebben en vooral... geen koolhydraten bevatten!!!. Bijvoorbeeld,

#6 · (Edited)
Over voedingshoeveelheden.
Ik zit in een groep die voedt volgens BARF-richtlijnen. De groep voedt rauw en licht gekookt.
De normale richtlijn is om 2 tot 3% van het lichaamsgewicht te voeren.
Maar honden zijn zo verschillend. Het hangt af van de levensstijl van de hond en hoe ze voedsel gebruiken.
Bijvoorbeeld, werkhonden/actieve honden hebben soms 6% nodig.
Mijn honden krijgen tussen de 3,75% en 4,72% van hun lichaamsgewicht om slank te blijven. Lili (Havanezer 5,5 kg) is degene die het meest krijgt. 260g per dag.
Voer de hond altijd voor je!

#7 ·
Ik aarzel om een suggestie te doen, want je weet hoe graag mensen over sommige dingen vallen. Dus, even tussen jou en mij, geen meningen nodig, dit is wat ik al een aantal jaren aan 3 honden voer: https://www.amazon.com/dp/B076GB5J1...ref=nb_sb_ss_w_as-reorder_k0_1_9&amp=&crid=2ZNGIU2TBBLZW&sprefix=sojos+dog&th=1 Het is gedehydrateerd, dus moet van tevoren worden bereid, en mijn honden zijn er dol op. Ik voer ook een kleine hoeveelheid hoogwaardige brokken en een bouillonmengsel dat ik zelf maak. Als iedereen zijn bak schoon heeft gelikt, wisselen ze van plaats en controleren ze de andere bakken.

#8 ·
Vriesdroog compleet rauwvoer is waarschijnlijk de duurste optie om te kiezen. De Dr. Harvey's is ook vrij duur, maar ik heb gemengde gevoelens over de grote hoeveelheid groente/fruit ten opzichte van eiwit, en het werkt niet zo goed voor Marco. Als je vers/hoogwaardig eiwit voert, kun je je kosten onder de $140/maand houden, maar je zult waarschijnlijk een grotendeels of volledig zelfgemaakt dieet moeten volgen. (Controleer ook je berekening - mijn hond van 20 pond heeft ongeveer 340 g Allprovide of VivaRaw per dag nodig, ongeacht of het rauw of gekookt wordt gevoerd; je hond van 13 pond heeft waarschijnlijk meer dan 113 g per dag nodig, misschien is het 113 g per maaltijd, twee keer per dag?)

#9 ·
Diepvriesdroog compleet rauwvoer is waarschijnlijk de duurste optie om te kiezen. De Dr. Harvey's is ook vrij duur, maar ik heb gemengde gevoelens over de grote hoeveelheid groente/fruit-tot-eiwit, en het werkt niet zo goed voor Marco. Als je vers/hoogwaardig eiwit voert, kun je je kosten onder die $140/maand krijgen, maar je zult waarschijnlijk naar een grotendeels of volledig zelfgemaakt dieet moeten gaan. (Controleer ook je berekening - mijn hond van 20 pond heeft ~12 oz. totaal/dag van Allprovide of VivaRaw nodig, ongeacht of het rauw of gekookt wordt gevoerd; je hond van 13 pond heeft waarschijnlijk meer dan 4 oz/dag nodig, misschien is het 4 oz/maaltijd, twee keer/dag?)
De Allprovide voercalculator zegt dat mijn oudere honden (elk @ 11 pond) 3,3 ounces per dag zouden moeten eten. Ze eten twee keer zoveel! Ik zou de voedingsrichtlijnen zeker met een korreltje zout nemen. Ik denk dat het ook uitmaakt wat er precies wordt gevoerd. Is het bijvoorbeeld puur vlees, bot en organen? Of is er een aanzienlijke hoeveelheid groenten? Zijn er zetmeelrijke groenten of alleen niet-zetmeelrijke? Granen? Peulvruchten? Vetgehalte? Er zijn zoveel variabelen.

#11 ·
Ik ben een beetje in de war - ben je op zoek naar een gevriesdroogd rauw... of een ander voer waar je je eigen vlees aan toevoegt? Voor gevriesdroogd rauw - Perry heeft het altijd goed gedaan op Stella and Chewy (met Perry van 11 pond zijn het ongeveer 4-5 patties per dag als ik het voor al zijn maaltijden voerde). We zijn onlangs overgestapt op Rawbbles, maar er zit iets in dat niet helemaal overeenkomt met Perry's systeem, dus we gaan terug naar Stella and Chewy. Voor de maaltijdmix waar je vlees aan toevoegt, gebruiken we Four Leaf Rover en voegen we ons eigen vlees toe... Daarvoor zijn de instructies 5 ons vlees per dag voor een hond van 11 pond. Je kunt ook mixen en matchen... Ik doe eigenlijk een combinatie - gevriesdroogd rauw voor 1 maaltijd, Four leaf rover (je kunt het rauw of gekookt voeren, ik kook het) voor het avondeten).

#13 ·
Bedankt voor je suggesties. Ik heb haar Small Batch, gevriesdroogd rauwvoer gegeven. Kosten: $140 per maand. Ik zou graag gevriesdroogd rauwvoer willen geven. Ik wil echter niet die hoge kosten per maand blijven betalen. Uit wat ik lees, heeft Stella and Chewy's een hoog vetgehalte. Er zijn een paar beoordelingen die stellen dat er scherpe botfragmenten in Vital Essentials zijn gevonden. Wie weet of dit allemaal waar is. Ik stap nu over op All Provide en hun richtlijnen zeggen 4 ounces per dag voor een hond van 13 pond, dus ik voeg een runderpasteitje van Small Batch toe totdat ik haar twee zakken op heb.

#14 ·
Dank u voor uw suggesties. Ik heb haar Small Batch, gevriesdroogd rauwvoer gegeven. kost $140 per maand. Ik zou haar graag gevriesdroogd rauwvoer willen geven. Ik wil echter niet die hoge kosten per maand blijven betalen. Uit wat ik lees, heeft Stella and Chewy een hoog vetgehalte. Er zijn een paar beoordelingen die stellen dat er scherpe botfragmenten zijn gevonden in Vital Essentials. Wie weet of dit allemaal waar is. Ik stap nu over op All Provide en hun richtlijnen zeggen 4 ounces per dag voor een hond van 13 pond, dus ik voeg een runderpasteitje van Small Batch toe totdat ik haar twee zakken heb opgebruikt.
Voedsel van hoge kwaliteit kost meer, maar u zult waarschijnlijk minder dierenartsrekeningen hebben en een gezondere hond. Als u kwaliteit wilt en geld wilt besparen, kunt u uw eigen voer maken.

#16 ·
Benieuwd wat iemand van Steve's gevriesdroogde rauwvoer vindt?
Ik denk dat het er goed uitziet als je een voer wilt dat wat plantaardig materiaal bevat. Ik zou uit de buurt blijven van de Lamu-formule, omdat het kopergehalte waanzinnig hoog is. En ik zou de rundvleesformule afwisselen met formules met een lager kopergehalte. De rundvleesformule bevat veel koper, maar als deze wordt afgewisseld met andere formules, is deze waarschijnlijk prima. Het rundvlees levert echter wel een goede voeding die niet in gevogelte te vinden is.

#20 ·
Alle producten hebben minder product in hun verpakking van een pond, elke keer als ik het lichtjes sauteer. Ik wil graag weten of er glycophate in dr. Harvey's raw vibrance zit, aangezien de groenten niet biologisch zijn. Wat vind je van raw vibrance?

#21 ·
Alles biedt minder product in hun verpakking van een pond, elke keer dat ik het licht heb gesauteerd. Ik wil graag weten of er glycophate in dr. Harvey's raw vibrance zit, aangezien de randen niet biologisch zijn. Wat vind je van raw vibrance?
Als een graan, peulvrucht of groente niet biologisch is, ga ik er persoonlijk van uit dat er pesticiden in zitten. Niet-GMO is ook niet veilig, omdat niet-GMO granen en peulvruchten vaak worden gedroogd met glysophate.

#24 ·
Wow. So dr Harvey’s raw vibrance is a no. Do you know of any other base mix t that I can add my own protein to that would be freeze dried and nutritious? Stella’s?
De basismix van Four Leaf Rover ziet er goed uit. Ik ben niet bekend met andere basismixen, maar The Pet Health and Nutrition Center verkoopt een aantal geweldige supplementen om mensen te helpen die zelfgemaakt voer willen geven. Four Leaf Rover doet dat ook. Ze verkopen bijvoorbeeld botmeel- en orgaansupplementen.

Meat Mixer - Basismix voor zelfgemaakt hondenvoer

#35 ·
ik ben begonnen mijn hond Dr. Harvey's groente te voeren, wat 8 oz eiwit per dag vereist, samen met de mix. Ik gebruikte voornamelijk gemalen kalkoen of gemalen rundvlees. Mijn hond stopte met eten na maandenlang goed te zijn geweest. Ik heb haar toen op een kleine batch gevriesdroogde rauwe rundvleessmaak gezet. Ik ontdekte dat $140 per maand een beetje steil is voor mijn portemonnee. 5 Pattie's per dag. Ze zit er nu ongeveer 3 maanden op en verveelt zich ermee en eet vrijwel één maaltijd per dag 's nachts omdat ze honger heeft. Ik probeer nu kalkoen All Provide rauw en zal het zelf zachtjes koken in plaats van het zachtjes gekookt te kopen. Het vereist 4 oz per dag in hun richtlijnen voor een hond van 13 lb en Dr. Harvey's vereist 8 oz per dag. Dat is een heel groot verschil. Suggesties voor een goede gevriesdroogde rauwe voeding die de bank niet breekt?
We zijn overgestapt op Stella & Chewy Dinner Patties! Ze vindt het geweldig. We hebben de klantenservice gebeld voor aanwijzingen. Ze gaven ons heel speciale aanwijzingen dat we gevriesdroogd hondenvoer moeten rehydrateren!